środa, 13 lutego 2013

The Versatile Blogger


 Za nominację (albo ponaglenie) dziękuję Marcepankowej.

ZASADY: 

Każdy nominowany Blogger powinien: 
- podziękować każdemu nominującemu Bloggerowi u niego na blogu, 
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie na blogu, 
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie, 
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują, 
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
Ok, to teraz coś niecoś o mnie...
1.
Jestem harcerką od marca 2010 roku. Należę do drużyny ZHR, w te wakacje jadę na mój czwarty obóz. Od pewnego czasu nie wyobrażam sobie życia bez harcerstwa i osób do niego należących.
2.
Mam w domu ośmioletnią suczkę Golden Retriever oraz sześcioletniego dachowca. Pomimo stereotypowego stwierdzenia, że koty i psy się nie lubią, to oni się naprawdę świetnie dogadują.


3.
To jest może trochę dziwne, ale nie lubię jak w książkach wciskają mi kit o takich rzeczach jak ścinanie, wieszanie kogoś i tortury. Właśnie dlatego tak się ucieszyłam, gdy w moje ręce wpadła książka "Historia tortur i egzekucji", w której nie ma kłamstw, same fakty. Wiem, jestem dziwna i możliwe, że trochę nienormalna, ale proszę, nie bądźcie na mnie źli. Taka po prostu jestem, lubię poznawać prawdę.
4.
Uwielbiam wszelkie sporty, z wyjątkiem piłki nożnej. W ostatnie wakacje wyrobiłam sobie patent żeglarza jachtowego, pływam na windsurfingu, jeżdżę na nartach... jednym słowem, uprawiam strasznie dużo sportów ;)
5.
Po cichutku piszę sobie różne opowieści i historie. Nie pokazuję ich prawie nikomu, czasami przyjaciółkom i koleżankom. Aha, i jeszcze teraz zaczęłam publikować moje kilkuczęściowe opowiadanie w gazetce szkolnej. To moja tak naprawdę pierwsza publikacja.
6.
Jestem otaku, to znaczy fanem magi i anime. Jeżdżę na konwenty, mam półkę komiksów i oglądam seriale. Moimi ulubionymi są: Hetalia, Death Note, Vampire Kight, Alicja w Krainie Serc i Kuroshitsuji.
7.
Należę także (od niedawna) do bractwa łuczniczego. Czyli: strzelam z łuku, robię strzały i różne rzeczy potrzebne do treningów. Muszę sobie jeszcze sobie tylko uszyć suknię wzorowaną na tych z XV wieku i będę mogła jeździć na turnieje łucznicze.

Ok... chyba wszystkie blogi, które znam zostały nominowane do Versatile Blogger, więc po prostu zapraszam wszystkich, którzy chcą dołączyć do tej zabawy :)

2 komentarze: