poniedziałek, 26 maja 2014

(Spóźnione) Wyniki konkursu

Na wstępie pragnę wszystkich bardzo przeprosić za spóźnienie. W poniedziałek wyjechaliśmy z klasą na wycieczkę i wróciłam z niej dopiero wczoraj. Nie mieliśmy tam zbytnio dostępu do Internetu, poza tym wracaliśmy do domów zmęczeni zwiedzaniem. No, ale nareszcie nadszedł ten czas ogłoszenia wyników!
Przypominam, że nagrodą była książka "Metro 2034" w twardej oprawie:
 Muszę przyznać, że niełatwo mi było wybrać najlepszą odpowiedź. Musiałam sobie kilka razy przeczytać każdą z nich, a i tak miałam wielkie trudności z wyborem. Jednak w końcu zdecydowałam się na odpowiedź i szczęśliwym zwycięzcą został

Im Sooliga


Serdecznie gratuluję :) Za moment wyślę maila z  powiadomieniem o wygranej. Proszę Cię tylko o chwilę poczekania, bo najprawdopodobniej książkę będę mogła wysłać dopiero po środzie, za to prawdopodobnie  z dodatkową rzeczą w środku ;)
 Wszystkim bardzo dziękuję za udział konkursie i pragnę powiedzieć, że wszystkie Wasze odpowiedzi były  świetne, a wybór bardzo trudny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz